A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás a gépjármű üzemeltetése során az Ön által mások vagyonában vagy testi épségében okozott károkat téríti meg a károsultnak. A felelősségbiztosítás a szerződésben meghatározott esetekben mentesíti a biztosítottat annak a kárnak a megfizetése alól, amelyért jogszabály szerint felelős.
Nem egyformák a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások, hiszen a biztosítók sem egyformák
Azt gondolhatnánk, hogy alig, inkább csak az árakban különböznek ezek a biztosítások, ez azonban nem fedi a valóságot.
- A biztosítók nemcsak díjaikban, de kárrendezési szolgáltatásaikban is különböznek! Előfordulhat, hogy egy biztosító nem fizeti meg az ügyfele által okozott kárt, de azt érdemes tudni, hogy a károsult közvetlenül a károkozóhoz is fordulhat kártérítési igényével.
- A biztosítók fizetőképessége között is lehet különbség, amely szintén befolyásolhatja a KGFB biztosító kiválasztását. Hiszen, ha a biztosító csődbe megy, akkor ügyfeleinknek kell megfizetni az okozott kárt. Az elmúlt 30 évben több biztosító is csődbe ment Magyarországon, megszüntették tevékenységüket, amely ügyfeleiknek jelentős költségeket és jogi eljárásokat okoztak.
Tehát számos tényező befolyásolhatja a választást, amelyben hasznos segítséget nyújthatunk és optimális árú szolgáltatást javasolhatunk. Minden esetben tájékoztatjuk ügyfeleinket a biztosítók szolgáltatási kockázatairól (pl. nehézkes, lassú kárrendezés) valamint az esetleges biztosítói működési kockázatokról is.
Büszkék vagyunk rá, a magyarországi biztosító csődök soha nem érintették ügyfeleinket, az előzetes tájékoztatásaink alapján helyesen megválasztott biztosítások miatt.
Keressen bennünket bizalommal elérhetőségeinken.
Gépjármű biztosításhoz kapcsolódó cikkeink
Árváltozás az autós biztosítások piacán – Emelkedik a kötelező és a casco biztosítás díja. A gépjármű biztosítási piac aktuális állása és a várható díjemelkedések okai
Vége lett a koronavírus-járvány kedvező hatásának az autós biztosítások piacán. Ebben az évben már ...
Miért éri meg casco biztosítást kötni idősebb autókra is?
Magyarországon a személygépkocsik átlagéletkora 15 évre emelkedett a legújabb statisztikai kimutatások alapján. Hogy ez mit ...
Fontos jogszabályi változás a teherfuvarozási szakmát illetően
Szakhatósági engedélyhez kötik a kishaszongépjárművel végzett árufuvarozást, ez pedig számos magyar vállalkozást érinteni fog. A ...