Káresemény bekövetkezése esetén szakszerűen közreműködünk a kár bejelentésénél és az adminisztrációban, valamint segítünk a kárrendezési folyamat mihamarabbi lezárásában.
A szolgáltatási folyamat során – szoros kommunikációt folytatva – megfelelő szakmai támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, és biztosítjuk a zökkenőmentes ügyintézést.
Kármenedzsment szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:
- a káresemény pontos körülményeinek azonosítása az ügyféllel közösen;
- a káresemény bejelentése az érintett biztosítónak;
- a kárrendezéshez szükséges kárdokumentáció összeállítása és alaki, valamint formai szempontból ellenőrzése az ügyféllel együtt
- kárbejelentő nyomtatványok,
- finanszírozói engedélyek,
- egyéb, a kárrendezéshez szükséges dokumentumok esetében;
- a kár helyreállítását végző vállalkozóval egyeztetünk a helyreállítás biztosító által elvárt dokumentációjának elkészítésében, amellyel gyorsítani tudjuk a kártérítési összeg kifizetését.
Kárbejelentés
Kérjük, válasszon az alábbi űrlapokból: