Káresemény bekövetkezése esetén szakszerűen közreműködünk a kár bejelentésénél és az adminisztrációban, valamint segítünk a kárrendezési folyamat mihamarabbi lezárásában.

A szolgáltatási folyamat során – szoros kommunikációt folytatva – megfelelő szakmai támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, és biztosítjuk a zökkenőmentes ügyintézést.

Kármenedzsment szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • a káresemény pontos körülményeinek azonosítása az ügyféllel közösen;
  • a káresemény bejelentése az érintett biztosítónak;
  • a kárrendezéshez szükséges kárdokumentáció összeállítása és alaki, valamint formai szempontból ellenőrzése az ügyféllel együtt
    • kárbejelentő nyomtatványok,
    • finanszírozói engedélyek,
    • egyéb, a kárrendezéshez szükséges dokumentumok esetében;
  • a kár helyreállítását végző vállalkozóval egyeztetünk a helyreállítás biztosító által elvárt dokumentációjának elkészítésében, amellyel gyorsítani tudjuk a kártérítési összeg kifizetését.

Kárbejelentés

Kérjük, válasszon az alábbi űrlapokból: